OSEBNA IZKAZNICA PODJETJA
Naziv podjetja: SALON ALEKSANDRA, LIČENJE IN MANIKURA SP
Ulica, hišna številka: Nikova 16
Poštna številka in kraj: 2000 Maribor
Občina: Maribor
Upravna enota: Maribor
Direktorica: Aleksandra Stevanović
Davčna številka: 27484564
Matična številka: 7168667000
IBAN: SI56
0410 7024 1362 029, Nova KBM
Pravni status: Samostojni podjetnik, sp
Izjavljamo da nismo davčni zavezanec.
Lahko nas pokličete, pošljete email ali preprosto pošljete sporočilo na naši
Facebook strani Butik Taste of beauty.
POGOJI POSLOVANJA
Ti pogoji poslovanja določajo pogoje
nakupa preko spletne strani Butik Taste of beauty, ki je dostopna na povezavi http://www.tasteofbeauty.si in jo upravlja
samostojni podjetnik Salon Aleksandra sp (v nadaljevanju: 'ponudnik'). Poleg
teh pogojev poslovanja lahko za določene odseke, podstrani ali določene
uporabnike veljajo posebni pogoji poslovanja ali pogodbena določila.
Z uporabo spletne strani uporabnik
sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo
tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s
politiko zasebnosti.
Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno
z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave
veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v
trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave bodo
prodajni svetovalci iz klicnega centra stranke ustrezno in pravočasno
obvestili.
Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek
poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo.
Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na
e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še
isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost,
da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas
konktaktirate:
pišete na e-naslov:
tasteofbeautybyaleksandra@gmail.com ali
pokličete na telefonsko številko: 051 685
139.
1. Informacije o ponudniku in
komunikacija z njim
Ponudnik in njegov naslov:
Salon Aleksandra, Ličenje in manikura sp,
Nikova 16, 2000 Maribor
Elektronski naslov:
(uporabniki naj pošljejo e-sporočilo za
kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave)
tasteofbeautybyaleksandra@gmail.com
jezik komunikacije naj bo slovenščina ali
angleščina
Matična številka:
7168667000
Davčna številka:
27484564
Vpisan v:
AJPES, Banka Slovenije, dne 1.11.2016
Lastnik in upravljavec teh strani je
samostojni podjetnik Salon Aleksandra sp, Nikova 16, 2000 Maribor (v
nadaljevanju: ponudnik), ustanovljena na podlagi slovenske zakonodaje in ima
svoj sedež v Sloveniji. Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene
pogoje uporabe. Z uporabo te spletne strani se z navedenimi pogoji strinjate.
Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate.
Ponudnk ni preveril vseh strani, ki so povezane s to spletno stranjo, in zato
ni odgovorna za vsebino katere koli zunanje ali druge strani, ki je na kakršen
koli način z njo povezana. Pri vseh vaših povezavah z drugimi spletnimi stranmi
ali mesti nosite celotno tveganje in odgovornost sami. Trgovina ima pravico
spremeniti pogoje uporabe s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev
so za vas zavezujoče. Vse navedene cene so v EUR in vključujejo DDV (davek na
dodano vrednost) in veljajo na dan naročila. Ponudba blaga, ki je objavljena v
spletni trgovini, velja do objave preklica ponudbe oz. do odprodaje zalog.
Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem
in podjetjem Salon Aleksandra sp v elektronski obliki se šteje, kot da je bila
izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe. Samostojni podjetnik Salon
Aleksandra sp ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko
odgovoren za kakršnekoli poškodbe vaše računalniške/strojne opreme ter za
viruse, ki bi lahko prizadeli vašo opremo zaradi obiska strani, njene uporabe
ali brskanja po njej, ali vašega prenosa kakršnih koli materialov, podatkov,
slik in video ali avdio zapisov iz te strani.
S kodeksom ravnanja dajemo vzgled vsem
slovenskim podjetjem. Od poslovnih partnerjev pričakujemo, da bodo v našem
medsebojnem odnosu spoštovali podobna načela in standarde.
Kodeks spletne trgovine
je nabor pravil, standardov, obnašanja in
pričakovanih ravnanj. Določa, kako v podjetju delujemo, ter nas usmerja vedno
in povsod.
Pot do nakupa v spletni trgovini
Izbira izdelka
Vsak izdelek je predstavljen s sliko,
opisom in ceno. Ko se odločite za nakup enega izmed njih, kliknete »V KOŠARICO«.
Nakupovalna košarica
V nakupovalni košarici so zbrani podatki o vašem naročilu (izbrani
izdelki, njihova količina in cena). V pregledu košarice lahko spreminjate
količino izdelkov ali izbrane izdelke odstranite iz nje.
Prijava za fizične osebe
Ko želite dokončati nakup v košarici, kliknete »PRIJAVA«. Če ste se že
kdaj prej prijavili v spletno trgovino, vnesete svoj elektronski poštni naslov
in geslo; če se prijavljate prvič, morate vnesti še preostale podatke.
Izbira dostave
Po prijavi še enkrat preglejte vsebino košarice in nadaljujete s klikom
na »NAPREJ«, kjer izberete naslov, na katerega želite prejeti naročilo in
račun. Če v seznamu še nimate nobenega naslova, ga lahko dodate s klikom na
»DODAJ NASLOV«.
Izbira plačilnega sredstva
Ko določate naslove, nadaljujete s klikom na »NAPREJ«, kjer izberete
enega izmed ponujenih načinov plačila. Po izbiri načina plačila vnesete
potrebne podatke in prikaže se predogled računa za izbrane izdelke. Tu dokončno
potrdite nakup s klikom na »ZAKLJUČI NAROČILO«.
Plačilna sredstva:
Po povzetju: Plačilo storitev opravite ob prevzemu izbranih izdelkov z
gotovino. Dodatno v primeru plačila
odkupnine po povzetju Pošta Slovenije zaračuna vplačilo obrazca UPN oz. stroške
nakazila v višini 1, 07% vrednosti odkupnine oz. najmanj 3 €. Ta strošek ni
zajet v vrednost naročila in/ali strošku dostave.
Po predračunu: Plačilo računa prek spletne banke ali prek banke. Če
izberete plačilo po predračunu, sistem spletne trgovine poda vse informacije in
navodila za izvedbo plačila. Po prejetju plačila, sistem izda račun in naročeni
izdelek pošljemo na določeni naslov.
Potrdilo o nakupu
Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o nakupu, izdelke pa
bomo skupaj z računom dostavili na izbrane naslove. Če želite dodatne
informacije v zvezi s svojim nakupom, se sklicujte na referenčno številko
naročila, ki jo najdete v prejetem potrdilu o nakupu.
Preklic naročila
Pred oddajo naročila še enkrat preverite vse podatke. Če ste s
prikazanim zadovoljni, kliknite na gumb »Zaključi naročilo«. Svoje naročilo
lahko prekličete, dokler blago ni bilo odpremljeno.
V rubriki »Moja naročila« je vidna zgodovina vseh vaših nakupov.
Izberete naročilo, ki ga želite preklicati,
kliknite na gumb »Preklicujem naročilo«.
Po uspešno izvedenem preklicu, boste prejeli po elektronski pošti
obvestilo. Prav tako bo vaš preklic razviden tudi iz razdelka »Moji nakupi«.
V primeru preklica naročila, vam bomo predhodno nakazano kupnino vrnili
na vaš TRR.
Dostava
Naročeno blago vam lahko naš partner GLS Slovenije d.o.o. dostavi na
dom, delovno mesto ali katerikoli drug naslov v Sloveniji. Če se odločite za
plačilo po povzetju, je možno plačilo z gotovino ter karticama BA in Mastercard
(provizija za plačilo s kartico znaša 1, 43%). Če v času dostave niste na
naslovu, kamor je prispela pošiljka, bo dostavljalec pustil obvestilo o
prispeli pošiljki.
GLS Slovenije d.o.o. pakete dostavlja v dopoldanskem času, zato prosimo,
da ob naročilu vnesete naslov dostave, na katerem se takrat nahajate. Ne pozabite,
prosimo, pripisati tudi svoje telefonske številke. Dostavljalec vas namreč
lahko tudi pokliče in vam sporoči, da je na poti k vam in tako se postopek
dostave lahko precej olajša/skrajša. Dan pred načrtovano dostavo boste prejeli
na svoj e-naslov, s katerim ste registrirani v spletni trgovini, obvestilo, da
je bila pošiljka oziroma vaše naročilo odposlano. V sporočilu je navedena tudi
številka vašega paketa.
Odločite se lahko za osebni prevzem blaga v našem lepotnem salonu, na
Teznu, Nikova 16, Maribor.
Spletna trgovina si bo
prizadevala, da bo kupec prejel pošiljko v čim krajšem času. Po oddaji vašega
naročila boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila s seznamom
naročenega blaga. V potrditvi naročila bosta navedena tudi telefonska številka
in naslov elektronske pošte, na katera se lahko obrnete, če boste imeli kakršna
koli vprašanja v zvezi z vašim naročilom. Ta dokument bo vseboval tudi številko
vašega naročila, ki jo lahko uporabite pri stikih z centrom za pomoč kupcem.
Stroški dostave
Po posredovanju vašega naročila se ceni prištejejo stroški pošiljanja
blaga, ki glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila ne presegajo
zneska 4 EUR (cena z DDV).
Garancija
Garancija velja za blago v skladu z veljavno zakonodajo. Pri
uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem
listu, ki je priložen blagu. Garancijski rok za blago je v skladu s pogoji, ki
so navedeni v garancijskem listu. Blago ima garancijo uvoznika oziroma
prodajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za
odpravo napak (reklamacije in menjave) se uporabnik obrne na nas, Salon
Aleksandra, ličenje in manikura sp, Nikova 16, 2000 Maribor. Kontakt: 051 685
139.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri odpravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku 8 dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37. in 38. člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v 8 dneh po njenem prejetju, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni.
Reševanje garancije bo potekalo v skladu z določili Obligacijskega
zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.
Odstop od pogodbe
Če z blagom niste zadovoljni, lahko v 14 dneh od dobave blaga, ne da bi
vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev pisno sporočite podjetju Salon
Aleksandra sp, da odstopate od pogodbe, in sicer:
* pri nakupu prek spletne trgovine na telefonsko številko 051 685 139
ali na elektronski naslov tasteofbeautybyaleksandra@gmail.com,
* pri ostalih načinih nakupa: pisno na poštni naslov, e-naslov ali
osebno v poslovalnico.
Stroške vračila blaga plača kupec. Blago morate vrniti nepoškodovano in
neuporabljano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži po pošti ali
osebno na naslov:
Salon Aleksandra, Ličenje in manikura sp
Nikova 16
2000 Maribor
Priložena mora biti kopija dokumenta, ki dokazuje istovetnost blaga in
kupca tega blaga, ki je bil priložen dobavi tega blaga.
Salon Aleksandra sp kupcu vrne vsa opravljena plačila v najkrajšem
možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od prejetja sporočila o odstopu
pogodbe. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil
do prevzema vrnjenega blaga. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če
je zmanjšanje vrednosti blaga posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za
ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Povezava do obrazca odstop od pogodbe: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915
Varnost nakupov
Salon Aleksandra sp za prenose vseh osebnih podatkov uporabnika
uporablja tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij, poslanih z naročili.
Tehnologijo SSL podpirajo iskalniki Microsoft IE 5.01+, Netscape Communicator
4.51+, Mozilla Firefox 1.0+, Mozilla Suite 1.0+, AOL 5+, Opera 7+ in Apple
Safari 1.0+. Da ste na kanalu SSL, je
razvidno v brskalniku.
Podatki o plačilni kartici, ki jih vnesete v primeru takšnega načina
plačila, se v kodirani obliki prenesejo iz vašega računalnika neposredno v
avtorizacijski strežnik banke.
Zasebnost
Uporabnik z izvedeno registracijo dovoljuje trgovini zbiranje in uporabo
osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji. Podatke, ki jih boste
posredovali na straneh spletne trgovine Butik Taste of beauty, zbiramo
izključno za interne potrebe in potrebe izvedbe plačila. Vsi podatki, navedeni
pri registraciji, so namenjeni izključno poslovanju spletne trgovine in jih ne
posredujemo v druge namene ali tretji osebi. Spletna trgovina trajno hrani ob
registraciji vnesene podatke in vse spremembe, ki jih uporabnik naknadno opravi
sam, v ustrezno varovanem in zaščitenem sistemu.
Sklepanje in arhiviranje pogodb
Pogodba je sklenjena, ko se kupcu po oddaji naročila po elektronski
pošti posreduje potrditev naročila s seznamom naročenega blaga. V primeru
plačila s plačilno kartico se šteje, da je pogodba sklenjena v trenutku uspešno
opravljene avtorizacije plačila. V primeru neuspešne avtorizacije vas bomo o
tem ustrezno obvestili. Pogodbo je možno sklepati v slovenskem jeziku.
Pogodba bo shranjena v pisni obliki na sedežu družbe. Na željo kupca je
omogočen dostop do nje na sedežu družbe.
Pritožbe, pripombe in zahtevki
V zvezi z nakupom blaga in storitev lahko uporabnik poda pritožbo,
pripombo in zahtevek, v rokih in način, kot določa veljavna zakonodaja:
* pisno na naslov Salon Aleksandra, Ličenje in manikura sp,
* osebno na našem prodajnem mestu na Nikovi 16, 2000 Maribor,
* ustno na telefonsko številko 051 685 139,
* na elektronski naslov tasteofbeautybyaleksandra@gmail.com.
V primeru zahtevka uporabnika, ki se nanaša na jamčevanje iz naslova
napake na blagu oziroma garancije, je uporabnik dolžan priložiti tudi blago v
orginalni embalaži z vso pripadajočo dokumentacijo. Reševanje pritožb, pripomb
in zahtevkov poteka v skladu z določili veljavne zakonodaje.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca
izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje
potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o
izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Salon Aleksandra sp, ki kot ponudnik
blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni
strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje
potrošniških sporov (SRPS).
Pomoč
Za dodatne informacije v zvezi z našo spletno trgovino ali v primeru
reklamacij, se lahko obrnete na:
Salon Aleksandra sp, Nikova 16, 2000 Maribor
tel.: 051 685 139
e-mail: tasteofbeautybyaleksandra@gmail.com
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca
izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje
potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o
izvensodnem reševanju potrošniških sporov. IME VAŠEGA PODJETJA, ki kot ponudnik
blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji
spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških
sporov (SRPS). Elektronska povezava https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL